استخدام خدمات پس از فروش – پذیرش 

دیماه 1401 

 

داوطلب گرامی استخدام در شرکت صنایع الکترونیک اصفهان

از آنجا که انتخاب درست شغل هم برای کارجو و هم برای کارفرما بسیار حیاتی است لذا ما در سرآغاز بررسی درخواست استخدام شما، این متن را تهیه و برای آشنایی بهتر در اختیار شما قرار داده ایم:

‏هدف از توضیحات این صفحه:      

     الف – به شما اطلاعاتی را در مورد این فرصت شغلی ارائه کنیم.

       ب – چنانچه پس از مطالعه ی شرایط این موقعیت شغلی، خواستار ادامه ی روند گزینش هستید به سؤالات خلاصه ای که در ذیل مطرح شده است پاسخ دهید و جواب را به همراه ضمیمه ی  رزومه ی خود برای ما ایمیل کنید.

هدف ما این است که هم ما وهم شما، به تناسب بین ویژگیهای فردی و الزامات شغلی توجه لازم را داشته باشیم.

 شرکت صنایع الکترونیک اصفهان در زمینه ی ارائه و پشتیبانی یوپی اس، استابیلایزر و باتری فعال است. بازار هدف این شرکت کلیه ی مراکز آی تی، بانکها و مراکز دولتی و خصوصی و صنایع کوچک وبزرگ است. فروش این شرکت از دو طریق مستقیم و شبکه ی نمایندگی یا همکاران – شرکت ها یا فروشگاه های برق و الکترونیک و کامپیوتر-  انجام می پذیرد. برند محصولات  Inform-Legrand – Megamode – Megamax –   Zicoمیباشد.جهت آشنایی با محصولات این شرکت می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

**** عدم ارسال رزومه، باعث توقف روند گزینش خواهد بود.****

 

 شرح شغل

پذیرش و اداری واحد خدمات  پس از فروش

(خانم)

خلاصه ای از وظایف :

برنامه ریزی و ارجاع کار به سرویس کاران خدمات پس از فروش

پاسخگویی تلفنی و پذیرش درخواست های مشتریان

پذیرش دستگاه های تعمیری در مراجعات حضوری مشتری و بررسی اولیه ایراد 

مستند سازی مدارک و اطلاعات فنی دستگاه‌ها و فرم های مربوط به سرویس های انجام شده

ثبت سیستمی اطلاعات

انجام امور اداری واحد خدمات پس از فروش، اعم از نامه نگاری و تسویه حساب پیک و …

 

 توانمندی های مورد نیاز:

(در صورتی که در یک یا برخی از نرم افزارها یا موارد درخواستی، تسلط کافی وجود نداشته باشد ولی  به طور کلی در این زمینه، مشکل جدی وجود نداشته باشد و در سایر زمینه ها توانایی قابل قبولی داشته باشد، استخدام نهایی منوط به کسب توانایی لازم در این زمینه است.)

تسلط به برقراری ارتباط با مخاطب به صورت تلفنی و حضوری

توانایی کارکرد با تجهیزات متعارف کامپیوتری و اداری

پیگیر بودن تا حصول نتیجه درخواستی

توانایی کارکرد با نرم افزار های مرتبط با امور اداری، اینترنت و شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای تخصصی، Word، Excel، Photoshop و …

آشنایی با مبانی اولیه برق و الکترونیک و داشتن حد اقل مدرک فوق دیپلم مرتبط با برق و الکترونیک یا کامپیوتر یا مدارک مرتبط کافی همچون فنی و حرفه ای یا آموزشگاهی و یا سابقه کار مرتبط قبلی

ترجیحا ساکن شهر اصفهان

 

ارزیابی توانایی متقاضیان از راه های زیر انجام می گیرد:

رزومه ی ارسالی و مدارک کتبی ارسالی

مصاحبه ی تلفنی

مصاحبه ی حضوری

تست عملی

 

 اطلاعات بیشتر در مورد شرایط کار:

ساعت کاری شرکت از ساعت 8:00 لغایت 17:15 از شنبه تا چهارشنبه (فعلا مدتیست با توافق داخلی، پنجشنبه ها نیازی به حضور نیست. البته در موارد خاص، ممکن است نیاز به حضور پیش آید.)

کلیه ی پرسنل، مشمول بیمه ی تامین اجتماعی هستند.

شرکت، معمولا هرساله، قرارداد بیمه ی تکمیلی با یکی از شرکت های بیمه از طریق نظام صنفی رایانه، دارد.

 آدرس :

اصفهان – چهار راه وفایی ، خیابان مسجد سید، نرسیده به تقاطع ظهیرالاسلام – جنب کوچه آزادی فرد، پلاک 86413

 

** لطفا به پرسش های زیرپاسخ داده و نتیجه را به همراه ضمیمه ی رزومه ی خود به آدرس زیر ایمیل کنید:

iei.jobsup@gmail.com  

در قسمت موضوع ایمیل (Subject) مرقوم بفرمایید: “پاسخ استخدام پذیرش پشتیبانی”. 

** اگر رزومه، شما خود به خود شامل پاسخ موارد زیر است، نیازی به پاسخ مجدد و جداگانه نیست.

مشخصات فردی (تاریخ تولد و وضعیت تاهل و آدرس محل سکونت و تحصیلات و …) خود را ذکر فرمایید.

آیا تا کنون تجربه ی کار قبلی داشته‌اید؟ توضیح مختصر دهید.

(اعم از مرتبط یا غیر مرتبط و کار رسمی یا بدون بیمه) (طول مدت و محدوده تاریخ)

به نظر شما، نیروی شاغل در چنین موقعیت کاری چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

حداقل دریافتی مورد انتظار شما پس از طی دوره ی آزمایشی و آموزشی سه ماهه چقدر است؟

چه خصوصیات مثبتی در خود می شناسید که با پرورش یا استفاده از آن می توانید در محیط کار، عملکرد خوبی داشته باشید؟ 

در حوزه ی کامپیوتر و نرم افزار های مختلف تا چه میزان اطلاعات و تجربه کارکرد دارید

از چه منبع یا آگهی کدام روزنامه یا سایت و .. از این استخدام مطلع شدید؟       

 

 با احترام

   شرکت صنایع الکترونیک اصفهان