یو پی اس به عنوان گلوگاه تغذیه مصرف کننده ها می باشد ، لذا کارشناسی غیر حرفه ای برآورد توان یو پی اس ، میتواند به افت امینیت و پایداری تامین برق مصرف کننده ها منجر شود و یا هزینه هایی را به محموعه شما تحمیل کند:

  • کم بودن توان یو پی اس ناشی از در نظر نگرفتن موارد استثنا و اوج مصرف در زمان های خاص به دلیل کمبود شناخت کامل از مصرف کننده ها یا تحلیل نادرست.(افت امینیت و پایداری)
  • زیاد بودن افاطی و بی دلیل توان برآوردی به دلیل احتیاط بیش از حد در تعیین توان اثر عدم تسلط به نیاز مصرف کننده ها (افزایش هزینه)
  • بلا استفاده شدن یو پی اس های فعلی در صورت نیاز به توسعه در آینده به دلیل عدم امکان فنی در یو پی اس انتخابی ویا بی توجهی به ایجاد بستر لازم برای توسعه آتی (افزایش هزینه در دراز مدت)
  • انتخاب بهترین طرح بسیار مهمتر از انتخاب بهترین تجهیزات است و ویژگی یک طرح مناسب و مهندسی شده ، بالا بردن سطح ایمنی و پایداری با کاهش ، ثبات و یا حداقل افزایش هزینه می باشد.

در زمان خرید یو پی اس همواره انتخاب بهترین طرح بسیار مهمتر از انتخاب بهترین تجهیز می باشد و ویژگی یک طرح مهندسی شده بالا رفتن سطح ایمنی و پایداری با کاهش، ثبات یا حداقل افزایش هزینه می باشد.

دریوپی اس یا راهکار انتخابی چه کنیم که هم هزینه بیهوده پرداخت نکنیم و هم کاملا کیفیتی منطبق با نیاز ما داشته باشد؟

خرید یو پی اس ، نیازمند بررسی و تحلیل دقیق توسط تیم مهندسی و کارشناسان مجرب در رشته برق و الکترونیک می باشد. انتخاب تکونولوژی آنلاین یا لاین اینتراکتیو؟  سه فاز یا تک فاز بودن دستگاه با توجه به مصرف کننده ها ؟ ترانس بیس یا ترانس لس بودن دستگاه؟ و نهایتا توجه به توسعه آتی و بیش بینی بستر فنی لازم ؟ همه موارد مطرح شده و همچنین تنوع برندهای موجود در بازار گاهی باعث سردرگمی خریداران می گردد ،

این مهم که تکنولوژی انتخابی کاملا منطبق با نیاز مصرف کننده باشد و تمام درخواست های خریدار از جمله میزان بکاپ برق دهی ، امکان توسعه مصرف کننده در آینده ، فضای قابل اختصاص به دستگاه و تجهیزات جانبی احتمالی ، شرایط محیطی بهینه جهت نگهداری و … در نظر گرفته شده و بهترین راهکار برای پروژه پیشنهاد شود ،  تنها از طریق بررسی دقیق تیم آموزش دیده امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به تمامی موارد ذکر شده لازم است که قبل از انجام هر خریدی در این زمینه ، تیم مهندسی شرکت فروشنده  جهت بازدید، تحلیل و بررسی مصرف کننده ها به محل اعزام شوند . به این ترتیب مطمئن خواهید شد که راهکار پیشنهادی  با توجه به شرایط موجود بهترین و به صرفه ترین انتخاب خواهد بود.

چگونه می توان طول عمر تجهیزات تصویربرداری، آزمایشگاهی، دندان پزشکی و … خود را افزایش داده و احتمال خرابی آنها را کاهش دهیم؟

آشنایی با تنوع تجهیزات تصویربرداری، آزمایشگاهی، دندان پزشکی و … جهت ارائه بهترین و منطبق ترین راهکار الزامی می باشد. همچنین وجود سبد محصول گسترده متناسب با نیازمندی های فنی در تجهیزات پزشکی بهترین و یه صرفه ترین انتخاب را برای خریدار ممکن حواهد کرد.

در این دسته از مصرف کننده گان، راهکار استفاده از یو پی اس مرکزی و یا استفاده از یو پی اس متناسب با هر مصرف کننده آتوانالایزر، الایزا، سل کانتر، اتوکلاو، سانتریفیوژ، انکوباتور، بن ماری، اسپکتروفتومتر، میکروسکوپ و هود پیشنهاد می شود. انتخاب مناسب ترین یوپی اس که با توجه به حساسیت های دستگاه ها در این صنعت بالاترین سطح امنیت را ایجاد کند ، راهکاریست که به واسطه دانش فنی و تجارب عملی تیم فنی فروشنده به دست خواهد آمد.

در رابطه با این دستگاه ها انتخاب تکنولوژی منطبق بدون تداخل نویز و در نظر گرفتن توان مناسب نه تنها احتمال خرابی دستگاه ها را کاهش می دهد قطعا تضمینی برای طول عمر مفید آنها هم خواهد بود.

دستگاه هایی با مدار PFC در ورودی با کاهش THDi (هارمونیک ورودی)، عدم مصرف توان راکتیو و کاهش قابل ملاحظه نویز جریان وردی که باعث کاهش بیش از 90% تداخلات نویزی در سایر تحهیزات حساس و ابزار دقیق مجاور می شود، برای اسن گروه از تجهیزات مناسب می یاشند.

  

چگونه می توان از کیفیت یوپی اس پیشنهادی و همچنین خدمات پس از فروش آن مطمئن شد؟

 بررسی دقیق مشخصات و  امکانات یو پی اس پیشنهادی و شناخت لازم و کافی از تجهیزات مصرفی یکی از نیاز های اولیه برای انتخاب بهترین  و منطبق ترین یو پی اس ، باتوجه به مصرف کننده گان می باشد. توجه و بررسی دقیق موارد زیر در این رابطه می تواند در انتخاب مناسب ترین یو پی اس کمک کند:

  • داشتن صرفه اقصادی با بیشنترین تناسب کیفیت و فیمت
  • انطباق با تکنولوژی روز دنیا با بالاترین سطح حفاظت
  • استفاده از فیلتر های ویژه جهت حذف حداکثری نویز در ورودی و خروجی
  • دارای کلیه بورد ها و پورت های انتقال و کنترل ویژه اطلاعات

وجود واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش و همچنین موجودی انبار قطعات و بورد های یدکی  مورد نیاز در زمان تعمیر احتمالی دستگاه ها تضمینی جهت ارانه بهترین و به موقع ترین خدمات توسط تیم پشتیبانی فروشنده خواهد بود.